Enevælde

Go down

Enevælde Empty Enevælde

Indlæg  Dusen on Tirs okt 05, 2010 9:33 am

Hej kære Zeus spillere Smile

Nu har jeg længe tænkt på, hvor "stille" der er på alpha serveren, da i dominerer den fuldstændig. Så mit spørgsmål til jer er, bliver det ikke kedeligt ? Very Happy
Bortset fra personlige mål altså lidt "byggemand bob", hvad får i så tiden til at gå med?

Venlig hilsen
Dusen

Dusen
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Enevælde Empty Re: Enevælde

Indlæg  niels 44 on Tirs okt 05, 2010 3:56 pm

Aktivitetsniveauet går op og ned på alpha lige som på de øvrige servere. For øjeblikket er der rimelig roligt omkring Zeus.
Lidt småkampe og lidt Byggemand Bob. Men selv i en rolig periode sover alle medlemmer altid med det ene øje åbent - hvilket faktisk er et af optagelseskravene i alliancen Smile

I en rolig periode som denne, bruges tiden også på at udtænke listige og luskede planer, der alle handler om at overtage verdensherredømmet. Nogle af disse planer når aldrig længere end til skrivebordet, mens andre forsøges ført ud i livet.

Hvad der kommer til at ske i den nærmeste fremtid, er svært at sige Smile Men mon ikke vi bliver rodet ind i et eller andet.

For at give udenforstående et lille indblik i hvad der sker bag murene i Zeus, kan jeg anbefale dette link:
https://www.youtube.com/watch?v=veoafAdcDq8

Venlig hilsen
Niels 44

niels 44
Medlem
Medlem

Male Geografisk sted : Hjørring

Indlæg  Dusen on Tirs okt 05, 2010 5:40 pm

Hehe Wink

Nu kan i jo ikke røbe jeres evt. planer på et offentligt tilgængeligt forum, men jeg har svært ved at se hvordan i kan dominere serveren mere end i gør nu, pladsen efter jer som AFGM indtager, er ca. 50 mio. point efter. Selvom man slog 2 og 3 pladsen sammen, ville i stadig være størst.

Så det er egentlig det eneste jeg lidt sætter spørgsmålstegn ved, altså "hvordan kan i blive stærkere end nu"?

Ellers er en smule byggemand bob, og lidt plyndring selvfølgelig altid noget man kan få tiden til at gå med Smile

Venlig hilsen
Dusen

Dusen
Gæst

Indlæg  WarReactor on Tirs okt 05, 2010 9:05 pm

Vi kan vel altid blive større og stærkere, men vi har ingen intentioner om at være flere i alliancen, end vi er nu. Lige nu tæller vi 36 medlemmer, som faktisk er vores uofficielle medlemsgrænse. Så det er ikke fordi, vi har taget flere medlemmer ind i det sidste lange løb - alle medlemmer har bare gjort sit til at blive større og udvikle sig. Det var dog selvfølgelig kun den pointmæssige del af forklaringen.

Jeg er også sikker på, at vi bliver rodet ind i et eller andet. Hvad præcis må tiden vise. Hvis vi ikke er i krig, kan vi også få tiden til at gå med at diskutere interne sager og således hele tiden forbedre og videreudvikle alliancen. Ved at forbedre og udvikle alliancen kan vi altid blive stærkere - det gælder vel for alle alliancer.

WarReactor
Indenrigsminister & forumadmin
Indenrigsminister & forumadmin

Male Geografisk sted : Sønderborg

https://gdn-zeta.danskforum.net

Indlæg  Dusen on Tirs okt 05, 2010 9:24 pm

Okay Smile

Nå men det bliver da spændende at se hvad i får rodet jer ud i, mange tak for svarene Very Happy

Dusen
Gæst

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Tilbage til toppen

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum