Zeus halveret

Go down

Zeus halveret Empty Zeus halveret

Indlæg  Bobman on Tors okt 07, 2010 3:36 am

Hey Zeus'er .

Jeg kan se at i har mistede nogen medlemmer og der er kommet en ny Alliance (Athene) .
Kan dette skyldes at BoysenDK, er kommet tilbage og taget de "stærkeste spiller" til sig ? (jeg tror det er den tidligere Zeus leder, ved ikke om det er)

Vh Bobman

Bobman
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Zeus halveret Empty Re: Zeus halveret

Indlæg  00sindre00 on Tors okt 07, 2010 9:52 am

Det er ganske rigtigt det er boysen som er tilbage, den tidligerer leder af Zeus.

Vi r iøvrigt ikke blevet halveret det er kun 1/3 Very Happy , som er væk
Vi er den hårde kerne tilbage i Zeus, og vi skal nok rejse os som fugl Phønix.

00sindre00
Medlem
Medlem

Male Geografisk sted : Horsens, Danmark

Indlæg  bobman on Tors okt 07, 2010 5:19 pm

Hehe, ja undskyld, det var ikke halvden Smile ..
Men hvad er grunden til at de er hoppet på den anden side ?

bobman
Gæst

Indlæg  Camarilla on Fre okt 08, 2010 12:45 am

Vi har jo eksisteret i laaaang tid, og på et tidspunkt, vil folk noget forskelligt i alliancen, dem der er hoppet ud af Zeus, har andre lyster med spillet end de fleste andre, og for at få de ting ud i livet, er de nu startet på en frisk et andet sted.
Det respektere vi, og håber vi fortsat kan holde kontakten ved lige, vi har jo spillet sammen i mange år Smile
Camarilla
Camarilla
Leder & mod
Leder & mod

Male Geografisk sted : Randers

Indlæg  Bobman on Fre okt 08, 2010 2:07 am

Jo, men de ting de lyster kan de jo bare gøre i Zeus, der er jo ikke grund til at de skal lave en ny Ally ?
Kan grunden ikke være fordi at boysen er kommet tilbage, og der har været uenigheder i Zeus ?

Ja, jeg undskylder alle de spørgsmål men er nysgerrig Rolling Eyes

Bobman
Gæst

Indlæg  Camarilla on Fre okt 08, 2010 12:30 pm

du skal skam ikke undskylde din nysgerrighed Smile

Når jeg skriver at folk ville noget forskelligt, så er det jo ens betydende med at de ikke er enige og dermed er uenige, så en form for uenighed er vel meget passende at kalde det Smile
I en demokratisk alliance, der vil man typisk stemme om større ting, derfor kan der f.eks. komme 20 stemmer imod et emne, og 10 stemmer for et emne, så er det emne jo nedstemt, men hvis det betyder voldsomt meget for de 10, så er de jo nød til enten at gøre det imod resten af ally'ens ønske, hvilket ikke ville være pænt, eller at hoppe over i en anden ally, hvor de så vil kunne få flertal for det.
Boysen er tilbage ja, og han kan da sagtens have været med til at trække nogle folk, men ikke det der startede det Smile
Camarilla
Camarilla
Leder & mod
Leder & mod

Indlæg  Bobman on Lør okt 09, 2010 3:24 am

Ja, jeg kan godt se hvad du mener med hensyn til at være uenig. Men jeg tror selv personligt, at det har noget med Boysen at gøre, for som jeg ser det, bliver i mindre og mindre, og flere og flere tager over til den nye Alliance fra Zeus.
Jeg håber dog ikke at spiller fra Zeus, hopper over til Athene på grund af Boysen, bare fordi han er tilbage. Fordi jeg "tror" der skal meget til for at gå til en anden alliance når man har været medlem af Zeus og været nummer 1 i laaang tid og i krig sammen, også bare forlade en alliance på grund af uenigheder .

Min mening er : At Boysen har spurgt om at være leder i Zeus igen, hvilket har fået nogen til at sige nej, og han starter noget nyt op, og taget de mest aktive kriger der er i Zeus, har Boysen taget til sig i Athene .

Bobman
Gæst

Indlæg  BoysenDK on Lør okt 09, 2010 10:51 am

Jeg blev lige guidet her ind af Camarilla, da han spurgte om jeg ikke gad og svare på dette spørgsmål

Og det kan jeg sagtens

Altså jeg vil gerne slå 1 ting fast:
Jeg er IKKE blevet afvist som Leder af Zeus. MEN jeg har heller aldrig spurgt!

Jeg kom tilbage og startede så Athene med det samme.

Når det så er sagt, så ved jeg dårlig om jeg gider og sidde og skrive en lang forklaring på hvorfor at folk har valgt og skifte til Athene, da du ikke engang har et navn, som man kan finde på Alpha.

Så hvis du vil have mere af vide så skriv ingame til mig, eller opret et indlæg med dit rigtige nick.
Derfra kan jeg så begynde og tage alle dine andre spørgsmål seriøst..

BoysenDK
Leder af Athene

BoysenDK
Gæst

Zeus halveret Empty en overløbers fortælling ;)

Indlæg  shamannn on Lør okt 09, 2010 11:41 am

Hej med dig

Som den EX ZEUS jeg nu er blevet, vil jeg lige tillade mig at svare på dit spørgsmål Smile.

Alliancer baserer sig venskaber og hyggestunder, men de er også funderet i interessefællesskaber.

Det er ikke let at forlade en alliance og mennesker som man holder af og det er derfor ikke noget der sker over nat. Men det kan ske, hvis man vil eller tror på forskellige ting og hvis det er sværere og sværere at få det til at hænge sammen.

Når man er uenig med udviklingen eller tingenes tilstand, kan man gøre flere ting: 1. man kan blive og være en pain in the butt for alle andre, fordi man hele tiden taler om at man vil noget andet, 2. man kan blive og miste lysten, 3. man kan stoppe eller 4. man kan prøve lykken med noget nyt.

At jeg forlod ZEUS havde ikke noget med BoysenDK at gøre. Jeg havde forladt ZEUS uanset om han var kommet tilbage eller ej. Og på det samme tidspunkt. Det er dog for mig en fjer i hatten, at han så også har valgt at komme tilbage. Og det er jeg glad for, at han gjorde.

Håber at det besvarer dine spørgsmål. Også selvom virkeligheden dermed er langt mere kedelig end dine forestillinger.

Mvh, Shaman

(mit mærkelige navn på siden skyldes at jeg ikke kan bruge mit normale navn fordi jeg allerede er oprettet som bruger. Af naturlige grunde har jeg dog mistet mine rettigheder, men er stadig så genkendelig at jeg ikke må bruge mit navn, for det er jo allerede taget, sådan set Smile ... så derfor de ekstra n'er Smile )

shamannn
Gæst

Indlæg  Camarilla on Lør okt 09, 2010 11:48 am

Super at i gad at svare her Boysen og Shaman, Nu er der svar fra de allermest tilknyttede det der skete, og synes vi skal lade den ligge her,
Så håber at du (bobman) og andre har fået svar på deres spørgsmål vedr. dette emne Smile
Camarilla
Camarilla
Leder & mod
Leder & mod

Indlæg  dark nemo on Lør okt 09, 2010 2:13 pm

Hej
dark nemo
dark nemo
Medlem
Medlem

Male Geografisk sted : Skjern

Zeus halveret Empty AFROMAN

Indlæg  AFROMAN on Søn okt 10, 2010 12:17 am

Slap dog lige af boysen!! afro Hvad skal du bruge hans navn til ???

Tage hans spørgsmål seriøst``?? WTF Hvem fanden tror du at du er ?? arrogante N**!!

AFROMAN
Gæst

Indlæg  Sarazin on Søn okt 10, 2010 12:26 am

Må vi så få salon tonen, det Boysen mente var at man ikke vil besvare uforstående spillere, og dem som ikke vil stå frem, det er der da intet arrogant i, og fremover vil der ikke besvares ting og sager, hvis man får en sviner...

Det er da fedt at tidligere alliance medlemmer vil besvare ting i vores forum, det må være deres sag at de er flyttet, vi er ikke uvenner med dem slet ikke...

Sarazin

Sarazin
Medlem
Medlem

Male Geografisk sted : Kastrup

Indlæg  WarReactor on Søn okt 10, 2010 2:36 am

Som Cam så klogt skrev, så lad os lade det være her. Og som Boysen også så klogt skrev, kan folk bare skrive til os ingame, hvis de har nogle yderligere spørgsmål til dette emne, også selv om vores svar i denne tråd giver et rimelig godt svar.

Som Sarazin siger, er ZEUS og Athene slet ikke uvenner - vi er bare en alliance, som har valgt at splitte os i to pga. visse uenigheder om, hvordan vi skulle føre alliancen videre.

AFROMAN skrev:Slap dog lige af boysen!! afro Hvad skal du bruge hans navn til ???

Tage hans spørgsmål seriøst``?? WTF Hvem fanden tror du at du er ?? arrogante N**!!
Som forumadmin vil jeg gerne indskærpe, at vi ikke accepterer dette sprogbrug herinde!

WarReactor
Indenrigsminister & forumadmin
Indenrigsminister & forumadmin

Male Geografisk sted : Sønderborg

https://gdn-zeta.danskforum.net

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Tilbage til toppen

Forumtilladelser: